Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή - Οικογένεια

Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή


Ποιες ανάγκες καλύπτει η οικογένεια;
Στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή μάθαμε ότι η οικογένεια καλύπτει ανάγκες βιολογικές, συναισθηματικές, κοινωνικές και νοητικές.

Θα σας το δείξουμε με παντομίμα και παιχνίδι ρόλων.

Σενάριο: Ο μικρός Ανδρέας ήταν απρόσεχτος. Έπεσε και έσπασε το πόδι του.
Η οικογένειά του τον βοηθάει να ξεπεράσει το πρόβλημά του όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

Ρόλοι:
Άννα: Ο ρόλος μου στην παντομίμα ήταν η γιαγιά. Του μιλούσα γλυκά, τον χάιδευα, του έφτιαχνα φαγητό και κάλυψα βιολογικές και συναισθηματικές ανάγκες.
Άννα - Μαρία: Ο ρόλος μου ήταν η αδερφή και κάλυψα κοινωνικές και συναισθηματικές ανάγκες. Μαντέψτε τι έκανα....
Άγγελος: Ο ρόλος μου ήταν ο πατέρας. Του έφερα να διαβάσει και κάλυψα νοητικές ανάγκες.
Πέτρος: Ήμουν ο Αντρέας. Ήμουν ο πονεμένος.
Άννα: Έκανα και τη μητέρα. Τον φρόντιζα συνεχώς. Μαντέψτε και πάλι....




Ρόλοι:
Μαριτίνα: Ο ρόλος μου στην παντομίμα ήταν η γιαγιά. Ήρθα να μείνω μαζί τους για να βοηθάω στις δουλειές του σπιτιού. Καλύπτω βιολογικές ανάγκες.
Κατερίνα: Ο ρόλος μου ήταν η αδερφή. Του έκανα συνεχώς αστεία για να γελάσει και να ξεχάσει τον πόνο του. Καλύπτω συναισθηματικές και κοινωνικές ανάγκες.
Άγγελος: Ο ρόλος μου ήταν ο πατέρας. Του έφερα δώρα για να χαρεί. Καλύπτω συναισθηματικές ανάγκες.
Θοδωρής: Ήμουν ο Αντρέας. Ήμουν ο πονεμένος.
Μαριτίνα: Έκανα και τη μητέρα. Τον φρόντιζα συνεχώς. Ήμουν συνεχώς κοντά του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου